Svinninge, kärlek & volley

Jag o bloggningen har ju inte gått ihop så bra på sistone.. Men men .. :P

Idag var jag hemma hos Jess för första gången på jättelänge känns det som..
Vi gick ner för att hälsa på kossorna o valde egna kossor.. Jag fick Ferdinand och hans kobarn Theo..
Dom va svarta.. Det var jag glad för.. Jag menar, det är ju inte ofta man ser svarta kossor.. Eller har jag fel?

Anyways, sen plockade vi upp Amando, hon var så kärleksfull mot Jess för att hon blev hämtad..
Se själva:


Sedan bestämde vi oss för att spela lite volleyboll när även Cam joinade oss..
Jag försökte få Amandas o Camillas "kämparglöd-dans" på film.. det gick sådär, det blev ett dåligt kort ist..


Kommentar:
Postat av: Dress Like a Princess

åh, volleyboll är så kul :)

2009-07-08 @ 20:34:57
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0