Purple

Nu e den nya designen uppe.. den e inte helt klar, men ville lägga upp den ändå..
Dock har jag ett problem, skärmen på min dator är sjukt, sjukt dålig så den visar inte riktigt de rätta färgerna..
Det va meningen o få en snygg mörklila bakgrund, vet dock inte om jag lyckades..
Har en känsla av att det säkert blev en äcklig lila nyans..
Får ta o se efter imorgon från någon annan dator..

Har förövrigt läst klart första Twilightboken nu (Om jag kunde drömma)
Den var grym. & filmen likaså men det har jag ju redan sagt.
& jag kom precis på varför jag fastnade för den onda vampyren i filmen, (James)
Det är ju Volchok från OC!!

Okej det kanske inte säger er så mkt om ni inte sett filmen eller inte följt OC tidigare..
Men ändå.

Fast inget slår ju Edward Cullen.
(Shiiiit vilken nörd jag låter som nu.. haha, men jag kan inte hjälpa det. Jag är fast)
Men ge dig själv till mig nu.

Kommentar:
Postat av: Camilla

jäklar vad snygg designen blev! Mycket snyggare än den innan :)

2009-01-27 @ 12:36:49
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Postat av: M.

Tackar, ja jo, den innan va ju inte riktigt nåt att hurra för :P

2009-01-27 @ 16:22:49
URL: http://explosive.blogg.se/
Postat av: B

Haha färgen är ju as nice som mitt rum haha

2009-01-28 @ 00:36:26
Postat av: N

Jag tycker den är lite skrikig färgen!! :):)

Jättefint gumman!

Kram på dig din osocialla plopp :)

2009-01-29 @ 03:15:39
Postat av: B

Lite skrikig? tycker du att mitt rum är skrikigt? gah!!!

2009-01-29 @ 20:22:56
Postat av: Miko

Nä det kan man ju inte tycka heller?! Ditt rum är ju så vackert Cam! :P

2009-01-29 @ 22:02:53
URL: http://explosive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0