Matlagning o mys



Hade en jättemysig kväll med Towsi igår.. Med mat, prat & tvspel.
Vi möttes upp vid Ica vid halv 5 snåret, införskaffade oss lite ingredienser, för att sedan gå hem till henne o laga middag.. Det blev korvstroganoff med ris, och denna gången blev det verkligen korvstroganoff, det blev inte stonk..
(Stonk är namnet på Amandas och mitt försök till korvstroganoff, det ser ut som korvstroganoff, men smakar inte som det)
Men iaf, den här gången så blev det korvstroganoff på riktigt.. Så cred till mig! (och Towa såklart)
Man äter inte korvstroganoff tillräckligt ofta.. Det är sjukt underskattat. Det borde det bli ändring på tycker jag.

Om ni undrar varför jag skrivit korvstroganoff så många gånger är det bara för att det är ju ett underbart ord...
Säg det högt för dig själv några gånger.. Korvstroganoff! Det låter så maffigt! ...& ryskt... Stroganoff...


Kommentar:
Postat av: Camilla

hade ni ett recept? var det bra? sjukt sugen jag blev på det nu :(

2009-01-23 @ 11:14:51
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0