Mästerkockarna på äventyr

Gårdagen var en bra dag måste jag säga..
Jag o Towa vaknade upp hemma hos mig o begav oss sedan till Täby en sväng..
Sen åkte vi hem och lagade ännu en romantisk middag för två :P
Men jag är fortfarande helt fascinerad.. Det blev så himmelskt gott. Trodde aldrig att vi skulle kunna åstadkomma något sådant.. Det är helt sjukt. Var det godaste jag ätit på mycket mycket länge..!
Det var iaf kyckling som var fylld med mozzarella, tomat & basilika.. och till det blev det hasselbackspotatis.

Så här vackert blev det!


& här är det vackra sällskapet! (& levande ljus för en mer romantisk feeling ;))

Senare på kvällen så hjälpte jag dessutom henne att skaffa en blogg o fixa designen..
Så om ni vill gå in o titta på den så kan ni hitta den här.. Dock så blev det nåt knas så det kan vara så att sidomenyn har trillat ner längst ner.. Det ser nämligen olika ut från olika datorer.. Men det ska jag ta tag i så fort jag får tid..

Tjingeling!

Kommentar:
Postat av: T

De va verkligen så sjukt gott!

Vi är bäst!

2009-01-29 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0