Grattis, här har du den 948:e Guldbaggen!

Jag har vart så fruktansvärt arg idag. Jag har i princip suttit och skrikit åt tv:n när jag satt o kolla på Guldbaggegalan.
Först blev jag skitförbannad för att det var samma jävla filmer hela tiden som var nominerade..
(okej, det görs inte så många svenska filmer på ett år.. Men vafan då kan man ju inte ha så många olika priser.
Då vinner ju varenda jävel, precis varenda en.. Säkert nån liten pajas som typ sagt en enda replik..
Här gratulerar Olof, du får en guldbagge för bästa replik..
& du lille Gunnar, ja du där i bakgrunden, du får en guldbagge för årets bästa kullerbytta)
Skjut mig.
Sen för att det var nån jävla pajasfilm Maria Larssons lalala ja vafan vet jag vad den hette. Men den va överallt.
Shit va arg jag va. Jag är fortfarande sjukt arg.
Sen för att det dröjde så jävla länge innan man fick se Björn Gustavsson. Det var liksom därför jag tittade.
För att han skulle va med.
Sen var det sjukt många andra grejen jag flippade på.

Efter ett tag tittade jag på min kära mor, hon satt i andra soffan o såg på mig,
hennes blick går inte alls att beskriva med ord.
Men det va nästan som att hon var rädd för mig. Eller kanske mer "Vad har jag gjort för fel med den där flickan"..


Okej nu när jag tänker efter så har jag vart rätt så arg dom senaste dagarna.
Eller nej, inte rätt så.. Utan fasligt arg.
Så det är nog inte Guldbaggegalans fel, även om man kan tro det. Jag skyller på den iaf.
Vet inte riktigt varför jag annars skulle vara så nedrans arg??


Kommentar:
Postat av: N

Du behöver Anger Management therapy!



Puss :)

2009-01-13 @ 03:37:19
Postat av: Camilla

Frustration?

2009-01-13 @ 11:18:55
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Postat av: M.

N: Maybe so... Goooooosfraaabaaa

2009-01-13 @ 14:06:24
URL: http://explosive.blogg.se/
Postat av: Jess-

Men lille vän. Jag misstänker att du är sjuuuuukt uttråkad om du bryr dig om guldbaggarna :P

Eller ja, det måste du vara. Annars förstår jag faktiskt inte alls :)

2009-01-13 @ 18:30:45
URL: http://jessp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0