Blixten



Gårdagen började hemma hos Ida, hon och jag satt o drack lite öl o tog det lugnt.
Sedan bestämde sig Ida att hon bara ville va hemma. (Sjukt duktig tjej :P) Så jag begav mig hem till Towa o hämtade upp henne, sen bar det av till Sport as usual.. Vi drog dock därifrån redan vid typ kvart över 2..
Towa åkte hem och sov och jag blev tvungen att nästan bära en alldeles för full Johan hem så att han överhuvudtaget skulle komma hem..

"- Hur kom du hem igår?
- Som en blixt..
- Jaså? Så snabbt?
- Naae, asså mer sicksack.."


Ikväll så blir det ölande igen.. Ska hem till Ida där även Hans & Nils kommer att befinna sig..
Just nu sitter jag dock o väntar på mat.. Skulle käkat indiskt idag, det var jag mkt lycklig över..
Ända tills jag fick veta att Sazna minsann har stängt. Så det sög. Men jag får kinamat ist.. Det är inte heller fy skam.

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0