Badkar & Hamburgare

Tog ett bad tidigare ikväll.. Det brukar va bland det bästa som finns.. När man släcker ner helt i badrummet,
tänder några ljus o bara ligger o lyssnar på musik. Men idag? Nä, det gick bara inte.
Jag förstår inte vad som är fel.

It's coming down to nothing more than apathy..


En annan rätt skum grej e att dom senaste kvällarna har jag blivit sjuhuukt sugen på hamburgare..
Vid 12 snåret varje kväll.. & nu är jag så grymt sugen på det att det bara vattnas i munnen på mig.
Tänk så skulle jag ha en McFeast & en chokladshake framför mig nu. Det skulle ju vara himmelriket. Verkligen!

Kommentar:
Postat av: N

noope no sportsbar ;D känner att det blivit lite för mkt hängande där senaste månaderna, typ som ett andra hem ;p Bra Mikaela, håll ställningarna!

2009-01-14 @ 11:37:44
URL: http://naaathaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0