Uppe med tuppen.

Vaknade faktiskt 12.40 idag.. Det är bra för att vara mig. Så lite småstolt är jag. ;)
Eller iofs så blev jag väckt av ett samtal men.. jag somnade inte om iaf!

Vid 6 tiden idag så ska jag möta upp min bror i Hägernäs, vi ska åka o handla lite sedan hem till honom o Sofia i Bergshamra.. Kommer förmodligen spendera natten där. Jobbigt o åka framotillbaka på en kväll liksom..

Jag & bror på min student



Ska ta tag o börja med en ny design idag om jag hinner..
Charina, Towas mami, har skaffat en blogg o bad mig fixa till den litegranna..

Jag uppdaterar nog ifrån Bergshamra ikväll ifall de har fått ordning på sitt internet..
Tjing så länge!

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0