The first time.

Ikväll ska jag på kurs..
Jaa, det är nämligen så att min kära mor hade bestämt sig för att gå en kurs för att få förarintyg (till båt)
& hon ville inte alls gå ensam så hon betalade avgiften för mig med så att jag skulle hänga på..
Så ikväll är det första "lektionen"..
Känner på mig att de kommer bli ruskigt tråkigt.. men det är bara o tänka positivt..
För när jag väl fått mitt förarintyg så kanske jag kommer få låna båten i sommar..
Eller det kommer jag få! Så sjuhuuukt najs! Åka ut ett gäng o bara sola, bada o dricka lite öl.
ÅH, jag vill ha sommar nuuuu!

    


Kommentar:
Postat av: Fröken Brun

Det passar sig nog bra att gå denna kurs för din del, då kanske du får lära dig att man inte får köra båt och dricka öl!

2009-02-23 @ 23:04:12
Postat av: M.

Tack för upplysningen fröken fräken. :P För det är ju inte så att man kan stanna båten o sätta sig på en klippa o knäcka en öl. Nejsh

2009-02-24 @ 13:10:48
URL: http://explosive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0