Luggfian

Va hemma hos Towa igår.. Spenderade även natten där.. Kollade på film och så..
Efter filmen när klockan va runt halv 3 nånting så utbrister jag plötsligt:
"Tänk så skulle inte jag ha nåt hår.." & drog upp allt hår o la mitt på skallen..
Sekunden efter: "Eller tänk så skulle jag ha lugg?!" sa jag o tog allt mitt hår o la som en lugg..
Jag vet inte riktigt hur det gick till sedan men några minuter senare så stod vi inne på toaletten o klippte av Towas hår..
Eller ja inte allt då.. Men jag klippte lugg på henne.. & det blev faktiskt jättebra.
Hon ser ut som en ny människa nu min lilla luggfia.
Har dock ingen bild på henne.. Istället blir det en bild på den ståtlige herren i huset:


Jaja, från det ena till det andra.. Ikväll är det fotboll på tv..
Vilket innebär att jag o Ida ska bege oss hem till Towa o se på den o dricka lite öl. Mys mys!

Kommentar:
Postat av: Anonym

Sära lagom du kisse katten

2009-02-12 @ 11:36:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0