Ett nytt försök

Kan ni gissa vad jag just gjort gott folk?
-Tränat!!
jaa, kors i taket!
Men faktum är att jag ska försöka ta tag i mig själv nu.. Träna regelbundet.. eller hyffsat regelbundet iaf..
För det är nämligen så att mellan 12-1 på vardagarna så är det ingen som tränar där (på brandstationen)..
Så då kommer jag ha gymmet helt för mig själv.. Det tycker jag låter rätt najs,
träna helt själv o pumpa musik på högsta volym.. Jo tack..

Nu är jag helt medveten om att många tvivlar på att jag kommer hålla det här att böja träna regelbundet..
Jag tvivlar t.o.m själv på det.. För så många gånger man sagt att "Nu ska jag verkligen börja"..
& det går ett par gånger, sen rinner det ut i sanden..
Men just nu tycker jag detta låter som en jättebra idé, alltså att träna mellan 12-1..
Men jag vet att den morgonen jag väl bestämt mig för att gå upp o träna så kommer denna idé inte låta riktigt lika lockande.
Men men, det är värt ett försök iaf! Vesst?!


Kommentar:
Postat av: dv

naaaaaaaaaaaaaaaaaajs

2009-02-18 @ 20:11:22
Postat av: dv

naaaaaaaaaaaaaaaaaajs

2009-02-18 @ 20:11:45
Postat av: N

Ska jag ringa och terrorisera dig så du kommer upp? eller ska jag skicka mami på dig? =D



Puss o kram plopp!

2009-02-18 @ 22:01:48
Postat av: N

ska jag ringa och terrorisera dig tills du går upp? Eller ska jag skicka mami på dig :)



Puss o kram, bra jobbat plopp! :D

2009-02-18 @ 22:54:21
Postat av: N

oj :O nu kom det 2 inlägg >.> konstigt...

2009-02-18 @ 22:56:35
Postat av: Camilla

Hallå fröken löken, har du fått något nytt jobb än?

2009-02-19 @ 13:40:32
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Postat av: M.

Lilla lilla Camilla, nej det har jag ej.

Vill du att jag ska komma o jobba hos dej?

(oj vilken rimmare jag är)

2009-02-19 @ 16:06:27
URL: http://explosive.blogg.se/
Postat av: amando

"träna helt själv o pumpa musik på högsta volym" ååh jag kan se mig det framfør mig, du står framfør spegeln och lyfter skrot & flåsar som en galning helt insmord i olja!

2009-02-19 @ 16:20:10
Postat av: Camilla

Dom söker folk till Provoice (företaget jag jobbar på) så jag tänke om du behövde något jobb sålänge i alla fall så kan jag ge dom ditt nummer så ringer dom upp dig, dessutom får jag två biobiljetter om du jobbar där i två veckor haha!

2009-02-20 @ 18:38:48
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0