Välkommen våren

Mellan vid 12 tiden idag så satt jag ute på vår uteplats i typ 45 min i bara linne o shorts!
Så jäkla skönt.. Våren är ju häääär :D Det va så pass varmt att man lätt hade kunnat ligga i bikini..
För det är ju helt vindstilla på vår baksida.. Men det ville jag ej, för det kryllade av ungar där..
Usch vad jag inte tycker om att ha Söraskolan precis bakom huset.,. Ungarna låter ju som en hel gnuflock..
Fast värre..

Nu har jag nyss kommit hem.. Har vart med Idaman och välkomnat våren med en öl på Indiskas uteservering..
Ikväll blir det.... öl... Surprise surprise!
Men vet dock inte vad som händer, men det löser sig ju jämt :D
Nu ska jag laga mat o hoppa in i duscha.
Ifall du undrade alltså..
Bye bye.

Kommentar:
Postat av: IDELIIS TECKNINGSBLOGG

tack, blir så glad! :D

jaa, det gör jag med.. det var från twilight jag fick idén!







ps.

besök min teckningsblogg, och vinn en valfri teckning!

2009-04-07 @ 14:54:29
URL: http://idelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0