Polly want a cracker?

I måndags tror jag det var så hjälpte jag Towa att flytta lite grejer hem till hennes mor..
Då passade vi även på att hälsa på fågelbebisarna..
Men när jag kom in i rummet så satt 5 stora fåglar i buren.. Bebisarna hade alltså blivit jättestora..
Jag blev helt förälskad, har inte gullat så med en fågel sen jag va liten o hade en egen..
Dom va supertama & Lilla Gul satt på min axel i en evighet o bara gosade.
Usch vad lycklig jag va :P Förutom när Lilla fitt-Grön bajsade på min jacka.


Jag & Lilla Gul (& ja, jag ser ut som en retard)


Towa & Lilla Blå

Kommentar:
Postat av: Schässicka

åååh. Dom var ju jättekärleksfulla.

Du måste måste måste ta en sån å ha som din egen !!!

<3

2009-04-01 @ 19:05:45
URL: http://jessp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0