Konferens och flashbacks

Konferensen gick jättebra.. Ska få sitta med 1 förmiddag o 1 eftermiddag o lyssna på andras samtal o lite sånt där..
Efter det ska dom avgöra om jag får fortsätta på prövotiden som är max 4 veckor..
Så det ska bli spännande.. Haha, jag undrar jag hur jag kommer vara som telefonförsäljare..
Dock så är det inte vanlig telefonförsäljning där man ringer hem till folk o tjatar.. Utan här ringer man runt till företag,
vilket jag tycker känns bättre..

Anyways.. ska nog bege mig ner till centrum snart o lämna in min engångskamera från studenten..
Det kan ju va på tiden, eller vad säger ni? :P Eller så tar jag det imorrn..

Men jisses vad jag längtar tillbaka! Jag vill bara spola tillbaks tiden. Bästa dagen!









Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0