Watch out!

Jag är lite orolig..
Amanda berättade just på msn att hon har hittat en mus hemma hos henne som hon ska fånga..
En jätte liten dö-grå(?) mus..
Jag sa åt henne att va försiktig, för möss är känsliga så hon får inte skrämma ihjäl den eller ge den hjärtattack eller något sådant..

Och då får man detta som svar;
" jag ska leka med han lite bara :)"

Det är den där glada gubben där på slutet som bekymrar mig mest..
Jag ser mig henne framför mig med det där leendet, det bådar inte gott..

Det där snuskleendet bara du kan få till du vet..
Usch amanda..
Save yourself little mousy! Det är allt jag har att säga, Save yourself!

Kommentar:
Postat av: krister

Men han ska bli min Mikaela, på allvar! Han är så söt & go.

2008-09-16 @ 01:11:20
Postat av: Camilla

hahaha jag vet precis vad du menar hahaha.... amanda låt musen vara!

2008-09-16 @ 10:21:41
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Postat av: ida

Amanda, du vet att möss är den STÖRSTA RÄDSLAN I MITT LIV! JAG KOMMER ALDRIG ALDRIG VÅGA KOMMA HEM TILL DIG NÅNSIN IGEN! livrädd är jag nu.!

2008-09-16 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0