Varnar känsliga tittare redan nu asså.

Kanske dags att uppdatera nu? ...Eller?
Nej men seriöst så har det inte funnits tid för bloggen denna helg, eller de brukar de ju inte finnas på helger, men ändå.


Känns nästan som det vart konstant fylla denna helg. I snudd på iaf..
I fredags var vi hos Nicklas och skulle fira honom, det skrev jag ju förut, sen blev det SportsBar istället för Tegel..
Minns inte allt för mkt men.. Kul hade vi ju.. Har vi försökt konstatera i efterhand :P
Minns dock en hel del skumma grejer som hände, men det tänker jag icke berätta här. Moaha!

Sen igår så började vi hemma hos Ida, hon skulle tatuera Jocke.. och det gjorde hon..
Jag fann faktiskt en bild på mobilen nyss, så here you go:


Ehm, and then.. sen drog vi därifrån, hände väldans massa på vägen,
sen slutade vi ett gäng hemma hos Nicklas denna kväll med..  Kvällen va nog najs bortsett från en drös grejer..
Hände lite för mkt grejer. & jag fattar ju ingenting.
Jag fattade inget då, men jag förstår inte mkt bättre nu heller..

Ivarjefall jag o amanda stapplade oss hemåt vid kanske 4 tiden på eftermiddagen.
Tänkte va lite kompis o visa er en sjukt fräsch brud:

Kommentar:
Postat av: kristus

jag är en rätt fräsch tjej

2008-09-15 @ 02:02:16
Postat av: Camilla

vaddå vad gör hon? jag ser inte :(

2008-09-15 @ 11:01:19
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Postat av: Flisan

Hehe, hon rävar som din far skulle ha sagt.. ;)

2008-09-15 @ 15:29:40
URL: http://feliceforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0