Raketgubben i spåret

Jag är fruktansvärt stolt över mig själv.. helt sjukt stolt faktiskt!
Det är såhär att jag har varit ute o sprungit idag.. som jag sa igår..
Jag gjorde det faktiskt!

Hela jävla 4 km sprang jag.. Helt otroligt!
Jag har inte rört en fena sen typ mars-april..
& jag klarade det galant! Fyfan vad jag är bra..

Detta behövs det ju egentligen inte nämnas, men jag & far blev omsprungna av en 60årig gammal gubbe..
Men jag lovar dig, en jävla raketgubbe va det.. Ruskigt snabb!
Shit, tänk om jag kunde bli så när jag blir 60..
Anyway, vi höll en bra fart ändå, så ni inte tror att jag bara lunkade runt i 4km..
För jag va jävla duktig.. Det va jag!

Kommentar:
Postat av: N

=)

2008-09-07 @ 14:19:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0