Makaroner fest o kaffeplantor

Egentligen orkar jag inte uppdatera.. men..
Helgen blev iaf as najs.. Fredagen hos Camilla & sedan vidare till Sportsbar. (Ja, alla utom Amanda då, för den fyllskallen fick inte komma in) Sedan letades det efterfest. Stod utanför KinaKejsarn as länge, vet inte riktigt varför.. Men. Det slutade med att jag traskade tillbaka till Camilla där jag, amanda, staffan och danne fick ha "en väldigt tyst efterfest" eftersom Camilla va upptagen med annat och några andra sov..

Lördagen blev sjukt jobbig i början. Mådde piss, men efter några återställare blev det bättre.. Spelturnering stod på schemat.. Mitt lag kom sist. Men det gjorde inget, haha.
Sedan skulle det bli Sportsbar eftersom Felice ringt och talat med sin nye vän Niklas på Sportsbar(x antal gånger).
Och enligt honom va det lugnt att komma ett gäng på 20 pers..  .....Vilket det tydligen inte alls va senare.. För vi fick inte komma in.. Så då va det bara att bege sig mot Tommys ist.. Där vi spårade.. Jisses vad det spårade..
Sedan satt vi vid bussarna sjukt länge. Folket drog hem i brist på rätt efterfest.

Amanda gick på jakt efter nya "små män", hon hittade en liten man som jag kanske inte ska namnge,
men honom fick hon sedan lämna då vi skulle traska hem till Johan..
Där jag tydligen däckade.. Fyfan.

Men amanda fick iaf en dröm i uppfyllelse, när jag låg däckad så stoppade hon tydligen in en makaron i min mun..
Varsågod min vän, nu fick du som du alltid har velat.. Jag bjuder på den, eftersom du nu kommer att lämna landet..

Som tur va så va "hjälten Johan" där o såg till att jag inte blev kvävd. Hahaha!



"Vill du komma hem till mig o titta på min kaffeplanta?"





Jag har förresten namnsdag idag. Så grattis till mig.

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0