Köldskador?

Igår åt vi mysmiddag på Roma jag o tjejerna..
Amanda, Jess, Ida o Camilla.. Jag åt kycklingwok, mkt gott..
Sedan bestämde vi oss för att ta en öl på Snövit eftersom alla va lediga idag..
Men det slutade inte riktigt med bara en öl.. Sen när dom stände trippade Jag Ida & Jess vidare till Akter..
Sedan blev det promenix med Johan och Sebbe. Sen sprang vi hem till Johan o va där till 3..
Men jag o Jess kom inte hem förrns kl 6 imorse...? Vad hände där kompis? haha.
Nej men vi satt tydligen ute i kylan i 3 timmar o bara snackade massa skit..

Så nu har jag slutat undra över varför jag känner förkylningen komma krypandes..
Helvete vad kallt det måste varit..

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0