Hemligheter

Sitter o kollar på Jersey Girl, vilket jag gjort sedan jag kom hem från jobbet..
Börjar halv 11 imorrn igen så det blir inte mkt ikväll inte..

Men iaf, tänkte ta att berätta att jag idag började lite smått med mitt projekt jag pratade om nåt inlägg tidigare..
Haha, projekt är väl inte rätt ord men.. Någon av er kommer få veta vad det är snart..
Fast tror nog det får vänta några veckor, så egentligen behöver jag ju inte börja med det nu.. men..
Haha ni fattar ingenting, så jag slutar tjöta om det nu..


Anyways, Jag vill sätta igång med mitt rum nu, slå ut väggen, måla, tapetsera o sånt där..
Så att det blir lite vackert.. Ska kolla med far min om vi kan börja med det i dagarna..
Det kommer bli så vackert! :P

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0