Help a friend in need..

Okej, nu behöver jag faktiskt er hjälp..
Som ni vet är jag en fattig människa, iaf månaden ut..
Därför har jag blivit medlem på en hemsida där man kan få presentkort på Kicks!
Är i stort behov av förnyelse i min sminkväska.. Som tur är fann jag denna hemsida..
För att få presentkorten hemskickade så ska man samla poäng, genom att t.ex klicka in på olika hemsidor..
Hur jobbigt är det? Inte så värst va? Nä.
Man kan också samla poäng genom att värva nya medlemmar.
Därför ber jag nu er, hjälp en polare i nöd nu va..
Blir ni medlemmar så kan ju ni värva andra med, och därmed få lite nytt i er sminkväska med ;)

Så klicka på bilden här under, registrera er och börja klicka runt, sen kan ni shoppa loss med presentkorten som kommer trilla ner i er brevlåda.. Det låter väl toppen?! Deal?

Klicka!
 

Går det inte att klicka på bilden? Klicka då HÄR

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0