Gårdagen

Den blev ju rätt sjuk asså.. som vanligt kanske..
Börjar kännas som en tradition att säga så..

Iaf dagen började iaf med att jag klev upp vid 3 snåret,
vid 4 blev det en ölfika på Snövit med Amanda Jess & Cam..
Sen middag hemma hos Jess, för att sedan bege oss ner hem till mig o börja föra lite..
Sen åkte vi med Olle Bakar Potatis till Robin o va där till typ 12. Sen va jag o Ida plötsligt vid Statoil(?)
Och sekunden senare satt vi i bilen med Hatef o hans 2 kompisar påväg till Sportsbar..

Traskade tillbaka till Robin sen vid 3 snåret för efterfest..
Somnade väl in lite snyggt sådär runt halv 7..


Idag slog jag förövrigt typ rekord i pizzaätning.
Jisses, jag va kung!




Tar tillbaka typ hälften av allt jag sa igår..
Det måste låtit rätt fel.. Det var inte riktigt så jag menade..
Allt bara kom ut fel..
Men å andra sidan så "valde" ju du igår..
Om jag inte minns helt fel?
Försvinn ut ur mitt huvud! Snälla! Ta ditt pick o pack o dra!

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0