Fre-Lör

Tänkte dela med mig av några bilder från i fredags..
Va hemma hos Ida med Amanda, Åsa & Jossan..
Drack öl och Ida tatuerade Jossan..

 
Såhär blev slutresultatet...:


Sedan vandrade vi vidare hem till Hatef, där en viss person blev totalpackad.. (inte jag)
Skulle promenera hem från västrabanvägen som vanligtvis tar 5 min...
Det tog oss 1 timme & 20 minuter att komma hem! Jag fick i princip bära hem min fyllevän..
Upp o jobba 4 timmar senare, Sjuhuuuukt jobbigt!
Blev retad hela dagen för att dom tyckte jag såg så sliten och förvirrad ut..


Lördagen spenderade jag med Jess..
Hade plötsligt en platta öl i famnen o sen försökte vi komma på något att göra..
Det slutade med att vi åkte till Djursholm där Jessicas vän Niclas var på Kårfest..
Var inte spec många där när vi kom dit, men det var trevligt ändå..

Sen spårade det helt för mig, vet inte vad som hände, men jag blev pruttfull!

Så vi blev hämtade av Jack o jag däckade i bilen, sen vaknade jag upp hemma hos Jess..
& Jessica stackarn jobbade idag, FY! Själv har jag legat o sovit hela dagen o spenderat hela kvällen i min säng..
Skönt!


Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0