Jag har vart i Barcelona..

Hmm, uppdateringen om Barcelona blev ju inte av igår.. Jag orkade inte..

Jaja, jag åkte ju dit med mami, papi och deras vänner Tom&Flisa..
Dom bodde i en lånad lägenhet, så här vacker va utsikten från den:
  

Som tur var så bodde inte jag i den sunklägenheten, utan jag bodde hemma hos Jess&Felice..
Dom bor ju även med 2 tjejer från Norrland, Mary&Ema, som förövrigt va jätte trevliga!

Träffade Jess&Felice vid 9tiden på torsdagen, tårarna sprutade och lyckan va total :P
Senare på kvällen gick jag och Jess o satte oss vid stranden och drinkade lite..
Första kvällen innehöll alltså bara massa "catching up" och lite drinks..
Jag blev förövrigt väldigt varnad om att det fanns sjukt mkt skickliga ficktjuvar där..
Jaja tänkte jag.. Meeeen denna kväll slutade med att jag blev av med min kamera. Lyckat! Hahah
Så däääärför blev det inte så mkt bilder :P Men Jess tog iaf litegrann..



Blev lite lite shopping, jag som hade tänkt mig att shoppa järnet.. men nej, det hanns inte med..
Det va mkt som inte hanns med, det va alldeles för kort tid..

Bakis i Barcelona, Jo Jessica, det går! Lita på mig!


Fredagskvällen började i lägenheten.. sen begav vi oss till Catwalk, nån klubb dom brukar hänga på..
Ema&Mary hängde dessutom på.. Men det dröjde ända till kl 4 innan vi lyckades ta oss in där..
Fast klubbarna där har ju öppet till 6tiden så de va ju lugnt.. Dom hade förresten såpbubblor där inne!
Vi va riktigt duktiga den här gången, vi höll igång ända till kl 4 på lördagseftermiddagen..
Vi lyckades dessutom bada, fast då va ju normala människor uppe och va nyktra vid stranden..
Men vi va bra! :P

Felice hittade dessutom en kinesman som hon dansade med på gatan..
hmm, vänta, hände det nåt mer med honom Felice?
Eeeeehhhh`?


Lördagskvällen åt vi middag med mami papi o Tom&Flisa..
Sen var det bara och börja packa.. Så jag hann inte göra något annat för vi skulle åka så tidigt på söndagen..

Avskedet va sjukt jobbigt.. Usch, det kändes ju nästan som jag flyttat ner dit.
Usch jag blir tårögd bara jag tänker på att jag inte är kvar där nu.. :(



Jaja, förlåt att det blev ett så fruktansvärt långt inlägg, inte riktigt meningen..
Men jag har inte ens fått med hälften av det jag ville ha sagt.
Men men.. Iaf, det var underbart i Barcelona, och det var motsatsen att åka hem..
Tack för en toppenhelg! :)

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0