Usch usch hemskt mycket usch..

Slutade redan halv 2 idag.. va den segaste lunchen nånsin.. Det va typ inga folk alls..
Så man hade ju inget alls att göra.. satt o läste skvallertidningar..
Hade tänkt att träna idag, men vet inte om jag orkar det.. Känner mig helt slut som människa..
GAH! Det kan ju kanske bero på att jag inte kan sova om nätterna längre.. Vem vet?
Inatt fick jag iaf sova i soffan i vardagsrummet.. Eftersom det är massa skit i mitt rum så gick det inte att sova där..
Men men, nu tänkte jag försöka mig på att ta en liten powernap..
Tjingeling!



Åkersberga update: (tillägnat mina kära vänner som emigrerat till diverse länder)
Nu e vintern här.. Det känns verkligen så nu för nu har dom börjat riva uteserveringen på Snövit..
Usch, det är deprimerande!

Jag vill till varmare breddgrader nu! Då passar det ju iofs rätt bra att jag åker till Barcelona på torsdag :)

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0