Träning o DH

Jisses vad skönt det va att gymma! Faktiskt.. man glömmer bort hur skönt det är när man inte tränat på ett tag..
Blev lite intervaller på löpbandet, lite up the hill, sen roddmaskinen, sen lite ben, sen situps, bensax & armhävningar o sånt..
Blev dock inget Bergshamra ikväll.. blev lite sen tyckte bror som aldrig orkar hålla ögonen öppna efter 10 på en vardag.. Han börjar ju bli gammal o sliten.. haha.. Nä men jag kanske åker dit imorgon ist.. Får se..
Anyway, blir istället mys hemma i soffan framför DH.. Med lite gurka, morötter och dip! I like!



På tal om DH så e de ju sjukt va många serier jag verkligen följer.. Då menar jag verkligen följer, när man inte missar ett enda avsnitt.. Förutom Desperate Housewives då så är det ju även:
One Tree Hill, Greys Anatomy, The Hills, PrisonBreak, Gossipgirl..
Nu har jag säkert missat nån... O sen behöver vi ju inte prata om dom serier jag redan betat mig igenom.. :P haha
men ja, jag är en riktig nörd.. I know..

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0