TGIF

-Thank God it's Friday!

Är slut i hela kroppen så det känns mkt skönt att det är helg nu.. Ledig hela helgen.
Towsi ringde nyss o frågade om jag kunde ha myskväll med henne i Skärgårdsstad ikv..
Hon behövde lite tjejsnack..

Imorgon blir det till att fira Ida som fyllde år i söndags..




Åkersberga update (för mina kära vänner som emigrerat till diverse länder)
Idag när jag var på jobbet så gick brandlarmet i hela centrum. Så det var tvunget att utrymmas.
Va sjukt mkt folk för det va typ konstutställningar överallt..
Dock vet jag inte varför larmet gick. Men min käre brandmansfar sa att det inte brann..
Så det va ju lite trist.. ....Eller?

Haha, sjukt ointressant, men jag har ju lovat att uppdatera er om allt som händer i Åkersberga ;)

Kommentar:
Postat av: Jess

thanks hun! Det är toppen med uppdateringar!

Adios!

2008-10-04 @ 13:59:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0