Skjut dig själv..

Eller nåt sånt iaf..
Jag är så trött.. har legat i soffan hela hela dagen, för halsen har inte blivit bättre..
Jag orkar inte vara sjuk igen.. Försvinn alltså.
Well well, dagen har spenderats med gossipgirl.. skulle följt med Ida till hacksta o kollat när hennes bröder spelat fotboll.. Men som sagt, har inte vart i form för att gå utanför dörren idag..

Igårkväll så va jag med Towsi o tog en öl, vi bestämde dessutom att vi ska ta tag i oss själva..
Börja träna.. Så vi har kommit överens om ett litet schema.. Får se hur det går ;P
Nämen, vi får väl peppa varandra.. Jag kan inte fortsätta som jag gör nu..

Time to change, kill your darlings!

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0