Sega Söndagen

As usual.. Det är ju alltid segt på söndagar..
Denna dag har spenderats i soffan i vardagsrummet..
(som numera är mitt sovrum, eftersom det är massa skit i mitt rum nu)
Har sovit i soffan sen i typ torsdags?! Men det gör inte mig nåt, jag brukar ju kunna sova närsomhelst och hursomhelst.. Sittandes på en trästol om så behövs..
Har kollat på 10 avsnitt av Real World Hollywood.. Sen gossipgirl och nyss I hennes skor..
Har inte rört mig alls på hela dagen typ.. Men det har vart skönt!

Imorgon blir det back to work.. Sedan ska jag nog gymma, sen på kvällen är det ju derby!
På tisdag ska vi ha födelsedagsmiddag för jag fyller ju nämligen år på onsdag.. Wiho!

Jaja, nu ska jag kolla mer RW avsnitt, TJA!

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0