pre-birthday dinner

Jag fyller år snart! :D Väldigt snart!
Ikväll blev det födelsedagsmiddag med mami, papi, matte och sofia, för det hinns inte med imorgon..
Åt Bulgur&Kycklingsallad.. som är helt sinnesjukt gott.. Försökte ta kort på det, för det va så vackert.. Men bilden blev sämst.. well well..


Sen kom Merja och Lena och fikade också.. Åt marängtårta med jordgubbar, himmelriket!
Jag åt så mkt mat och tårta idag så magen bara krampade, men det gick liksom inte att sluta äta..
Fick tidiga presenter också, en väska till min systemkamera (mkt mkt välbehövligt!), en tröja, en kjol och sist men absolut inte minst; ipodhögtalare :D Och lyckan var total.. haha...



Herrejösses alltså, snart är det dags, imorgon ska jag in till Täby och växla pengar..
Kl 3 imorrn natt åker vi hemifrån.. Ska flyga från Skavsta och det tar ju sin lilla tid att ta sig dit..
Men på torsdag kommer jag alltså befinna mig i Barcelona! Unbelieveble!

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0