Powernap 'n' Pancakes

Min powernap blev inte riktigt en powernap.. Sov i drygt 3 timmar.. Men det va sjukt skönt!

Från det ena till det andra.. Åt Ost&Broccolisoppa till lunch på jobbet idag..
För jag tänkte; Hur ofta äter man soppa liksom? 
Iallefall, vid 6 tiden vaknade jag upp av att pappa ropar att det är middag..
Vad ska vi äta? Jo just det, soppa!
Hur stor är chansen? jaja, det var gott iaf.. Fick pannkakor efteråt med..
Och nu efter nästan 19 år har jag insett varför jag aldrig brukar kunna äta mer än en pannkaka..
Jag börjar alltid må så illa..
Idag kom jag på att det va för att jag överkonsumerar grädde och sylt så pass mkt att jag inte ens känner pannkakssmaken..
Men idag började jag om på ny kula i pannkaksvärlden, jag åt 2 st, med perfekt mängd grädde och blåbärssylt, och jag kände... Det smakade pannkaka!

Halleluja!
Nu känns livet genast lite lättare..

Kommentar:
Postat av: jess

Vad har hänt med blogg designen kompis?

2008-10-16 @ 18:41:13
Postat av: M.

Jaadu, den försvann.. Jag är så jävla sur nu.. för jag kan inte göra en ny nu.. Har inget photoshop. FITTNYLLE asså. helvetes jävla gnupung

2008-10-16 @ 18:58:00
URL: http://explosive.blogg.se/
Postat av: N

"med perfekt mängd grädde och blåbärssylt" du är ju lite rolig du. överkonsumerar grädde och sylt xD haha, du är väl ändå för söt du <3

2008-10-18 @ 03:17:54
Postat av: KelocC

Nice blogg, besök gärna min. :)

Hoppas du haft en underbar fredag och ha en fortsatt trevlig helg.

2008-10-18 @ 03:28:20
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0