Pajas

Imorse ringde Towsi o väckte mig o sa åt mig o komma ut o möta henne..
Så jag kravlade mig upp o gick ut.. Gick en liten vända sen satte vi oss o snacka skit..
Melanie va me också (hennes lilla lillasyster) Söt tösen har blivit så stor!


Jag o Towsi på hennes 18årsdag



Så dagen tillbringades alltså med Towa (det va på tiden)
Har jobbat ikväll.. Va hyffsat mkt folk på cafét.
Sen hämtade jag upp Ida så gick vi tillbaka till cafét o tog en öl o kollade på Djurgårdsmatchen..
Jaa, det va väl min dag..
Eller nej, Jess ringde från Barcelona när jag jobbade :D Lycka. Svårt att hålla tillbaka tårarna då.


I alle fall. Jag klarade inte alla tuggummin igår.. För dom som undrar...
Jag gav upp efter 11 st.. Blev sjukt trött i käkarna..
Fyfan vilken pajas jag är.. klarar inte ens av 14 tuggummin.

TJA

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0