Nytt och försvunnet..

Juste, glömde ju det.. Igår på dagen va jag i Täby och shoppade lite..
Fick med mig en ögonskugga, 2 (!) nya jeans, 2 mysiga koftor,och en dragkedströja..
Min favorit tröja som försvann där efter mösspåtagningen hemma hos Jonas, du vet Amanda..
Jag köpte en sån! haha, för jag insåg att jag aldrig kommer återse den som snoddes! :P

Så jag var mkt nöjd med dom inköpen.. har inte shoppat så mkt på länge!


Anyways, det jag skulle berätta va.. Att jag hade på mig den ena koftan igår kväll..
Vi började hos Hatef igår, Jag, Ida, Nisse, Omar, Hengameh och Ferial..
Sen spatserade vi vidare till Sportsbar.. (ja, även denna helg, haha)
Lämnade in väskan jackan och koftan.. Sen vid stängning skulle jag hämta ut allt..
Men då var min kofta försvunnen! Min nya vackra kofta.. :( Alltid är det ju nåt som försvinner liksom..

Stannade kvar sist så att dom skulle kunna leta igenom garderoben..
Men dom hittade den ej..
Så dom bad mig skriva mitt namn och nummer på en lapp så skulle dom höra av sig om dom hittade den..
Jag vaknade upp skrattandes imorse.. jag mindes vad jag skrev på lappen.. Jag skrev mitt namn..
Och min adress?!?! Men inte mitt nr..
Why oh why? Ja, det undrar jag med! haha.
Hur tänkte jag där liksom? Jaja, nu vet dom på Sportsbar vart jag bor iaf..
Ifall dom skulle vilja skicka ett vykort eller något nån gång..

Kommentar:
Postat av: am,andeus

hävla giovanni! tröjtjuven!

2008-10-19 @ 02:50:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0