Klagomål & Nya bloggar

Jag har fått klagomål om att jag uppdaterar för dåligt..
F'låt, men det har inte hänt så mkt spännande de senaste dagarna..
Men men.. Sitter nu och äter frukost, vid 4 tiden nånting ska jag bege mig till brandstationen för att gymma litegranna.. Det är väl på tiden? Eller?
Efter det så ska jag nog bege mig till MoS i Bergshamra (min bror och hans tjej). Det va ju ett bra tag sen jag träffade dom också..


Ivarjefall.. Nu har äntligen Amanda och Camilla skaffat sig en blogg.. Så om ni vill följa deras spännande liv i vårt grannland Norge så kan ni klicka in HÄR..
Och ni som missat och vill följa Jess & Felice nere i Barcelona... Klicka HÄR för Jessicas blogg.

Kommentar:
Postat av: Jessica

Direkt fran 25gradigt spanien;

Tack for reklamen om min blogg, jag ska gora reklam for din med kompis!

Snart ses vi!

Amigos!

2008-10-07 @ 18:03:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0