I'm a dreamer

Efter jobbet idag så åkte jag till Norrtälje med mami o papi o kollade lite i affärer..
Det var mysigt men kallt.. Vi åt på restaurang innan vi åkte hem.. Jag åt en parmaskinksallad med mozzarella.
Det var sjuhuukt gott!
Men jag tror att dom som jobbade där la något i min dricka, för så fort vi satte oss i bilen efteråt så trillade mina ögonlock ihop, dom gick inte o hålla uppe.. sen vaknade jag upp av att pappa skakade i mig, då va vi hemma..
Men det kändes som jag hade sovit en heel natt..


Har precis kollat på DH o ätit daimglass.. mums :)
Men nu blir det OTH och TH också... Yiiha!





Inatt fick jag förresten värsta flashbacken..
Eller jag drömde att jag o Jess satt där.. Och Amanda, Camilla, Hesham, Hugo och Hani va med i en konstsim tävling..
Hani vann, Camilla kom tvåa, Amanda kom sist, för hon höll på o drunkna och fick hjärt och lungräddning av Chico.
Hahah det va toppen!

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0