Fitt triss

Jag överlevde natten förresten.. Så jag får se till att äta ordentligt resten av veckan så horoskopet inte får rätt..


News of the day:
Pappa köpte hem 3 trisslotter till oss idag..
Såklart ville jag välja lott först så att jag skulle få vinsten..
Tog mittenlotten ofcourse, började skrapa.. ...Nej såklart det inte va en vinst..
Jag menar, hur ofta vinner man på lotter egentligen..?

Men sen.. SEN när mami o papi börjar skrapa.. Vad händer då?
Jo, båda vinner! BÅDA! Hur stor är chansen liksom?

Men det är ju klart.. Jag fick nitlotten.. Det är ju min sedvanliga tur :)
Det är härligt att vara jag idag.


Kommentar:
Postat av: N

aaaaw tussen då =(

puss på dig! <3

2008-10-10 @ 14:32:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0