Det här med att strö salt i såren..

Seg uppdatering jag vet.. Men har inte haft tid.. eller jo, men när jag haft tid så har jag inte haft lust..
Helgen va väl ok, Snövit och Sportsbar med Towsi i fredags.. efter det fortsatte vi hemma hos Johan..
Jag johan o peter..
Igår kollade jag fotbollen hemma, sen övertalade Ida mig att komma till hatef där vi spelade buzz..
Tack vännen<3


Jag skulle rivit min vägg igår.. Jag o far bestämde att vi skulle börja tidigt.. kl 12..
Men jag kom inte hem förrän halv 5 =/ Så det sket sig ju..
Men så tänkte jag att vi kunde göra det idag kl 12.. ställde klockan o allt.. Men jag vaknade för en timme sen =/
Jag suger.
Så vi får väl se när den där väggen försvinner...



Trodde inte du kunde göra saken värre än va den är.. Men tydligen, det känns som du t.o.m kämpar för det..
Om du inte tänker ändra dig så kan du väl åtminstone sluta strö salt i såren..
Låt mig va så jag kan försöka förtränga att vi ens är släkt, förtränga att du ens existerar..
Okej, jag vet att det inte går att förtränga helt, men tänk va skönt det skulle va..

Kommentar:
Postat av: Madde varberg

fan vad du sover kvinna, jag tror jag får komma upp till dig snart så det händer något med ditt sovande ;) och väggen är på god väg märker jag,

2008-10-12 @ 18:04:59
Postat av: M.

Haha jaa, du får komma hit och försöka få pli på mig ;)



Om 11 dagar blir du stor :D

2008-10-12 @ 18:59:39
URL: http://explosive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0