Byggare Bob

Idag har jag äntligen tagit tag i mig själv.. Jag övertalade papi att vi skulle börja riva väggen i mitt rum..
Det var faktiskt kul... Eller det va skönt att avreagera sig lite.. Hugga sönder och sparka i väggen..
Skönt att få ut lite ilska..
Men det roliga va ändå när jag bestämde mig för att sparka allt jag kunde i väggen..
Jag tog i för kung och fosterland... Vilket gjorde att jag flög rätt igenom väggen och trillade in i andra rummet.. :P

Anyways, vi ska fortsätta imorgon, klockan blev för mkt, va ju tvungen att passa tiden till GA (Greys Anatomy)

 
                    Work in progress



Jag märkte iaf att jag inte har någon framtid inom byggbranschen.. Men jag älskar iaf att ha på mig mina blåbyxor :D

Kommentar:
Postat av: N

sjukt sexiga byxor! skaffa sånna shorts! åååh! drools ^_^ hoppas det blir fint där hemma hos er! =)

2008-10-18 @ 03:16:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0