Are you from Hungary?

Jag vill åka hem nu.. Jag vill inte va kvar här längre.. (jag är i Bergshamra just nu)
Dom ligger ju o sover såklart, jag börjar bli sjukt uttråkad.. och jätte ensam.
Men det värsta av allt är att jag är så jävla hungrig..
Jag skulle ätit middag hemma, för när jag kom hit så hade Matte lämnat kvar mat till mig o Sofia..
Det var lite pasta och lite prinskorv..
Kollade i kastrullen, det va knappt så att maten täckte bottnen, så lite va det.. Och jag fick endast ta hälften av det..  Inte speciellt mättande.. & nu är jag svinhungrig, men dom har ingen mat här,
inte ens ett ynka äpple..

Iomed att jag har så tråkigt så har jag bara klickat runt på internet i typ 1 timme..
Nyss hittade jag detta horoskop:

Vågen:
Du dör av hunger den här veckan. Det är inte många som dör av hunger i Sverige år 2008. Du är ett unikum.
Det kommer att bedrivas forskning på din kropp. Din mamma är mycket stolt.
"Min dotter dog av hunger", skryter hon på kafferepen. Gött.


Kul, jävligt kul.. Så jag antar att detta blir mitt sista inlägg.. Tack för mig!

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0