Vad vet jag?

Jag vet inte vad jag ska säga.. jag är mållös.. Eller nej nu ljög jag..
Tänkte blogga ändå..
Allting går bara för snabbt.. framtiden kommer tidigare än vad jag hade tänkt mig..

Vad fan ska jag göra?
Ida berättade att hon hittat nån språkresa i Barcelona.. På typ 3 veckor.
Nu har jag ännu mer alternativ.. det är så sjukt svårt att välja.. och ekonomin säger ju inte halleluja direkt..
Gaahh snart sliter jag av mig håret... jag vet inte vad jag ska ta mig till..
Eller jo, jag vet vad jag skulle vilja innerst inne..
Att alla mina vänner skulle va hemma så vi skulle kunna åka nånstans o jobba/plugga tillsammans allihopa..
Men det får väl bli i ett senare skede..


Imorgon ska jag på tal om ingenting hem till Towa o checka hennes nya boende..
Anyhow.. Ikväll har vi vart o kollat på fotboll.. Holland-Sverige..
Lite ölande blev det ju också måste jag erkänna..
Så ursäkta att mitt inlägg just nu bara innehåller massa olika tankar och blajj..

Fast o andra sidan.. reseledare.. vore inte det nåt för mig?

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0