Sanningen om vattenglaset

                                                      

Alltid innan jag går och lägger mig så måste jag dricka vatten.. Jag måste ha ett glas vatten bredvid sängen..
Det bara är så, det har alltid varit så..
Och när jag är någonstans där det inte finns möjlighet att få ett vattenglas bredvid sängen..
Då måste jag alltså gå till typ köket eller något, dricka lite vatten, för att sedan halvspringa till sängen..
För dricka vatten måste va det sista jag gör innan jag försöker sova..

Annars så.. Ja jag vet inte vad som händer annars.. Men det är nåt hemskt, det kan jag lova!

Kommentar:
Postat av: N

gud vad sugen jag vart på vatten nu, hah

2008-12-01 @ 00:11:27
URL: http://naaathaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0