Ny tv?

Varför blir man alltid mest skrivsugen på natten?
Inatt när jag inte kunde sova, eller ah rättare sagt imorse.. Klockan blev väl halv 6 innan jag somnade..
Då iaf så bara kliade det i fingrarna.. Jag hade kunnat skriva 3 hela krönikor.. Eller typ en hel bok..
Well well.. Inte mkt att göra åt den saken..



Anyways.. Jag och min mor har satt igång ett projekt..
Ett "övertala-pappa-till-att-köpa-en-plattTV" projekt..
Det går ju sådär.. Eller nej, om jag ska va helt ärlig så går det inte alls..
Men tänk er själva.. Den här snyggingen (50")..
 

Bah *schmack* upp på väggen..
Jooorå, det skulle jag kunna leva med..

Meeen som sagt.. Pappsen e ju rätt bestämd.. Ett nej är ju ett nej. ......Eller?
Äh, vi ska fortsätta kämpa, jag och mor.. Det finns fortfarande en gnista hopp inom oss..
Som sagt.. It ain't over until the fat lady sings!

Kommentar:
Postat av: Camilla

Pioneer är det bästa märket bara så du vet! Haha om ni har några frågor om vilken tv som e bäst etc så ere bara att ringa jacke, han kan allt (om det i alla fall)!

2008-11-18 @ 17:13:13
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0