Nine0twoone0

Dagen har spenderats i soffan.. Har försökt kurera mig, har ju blivit förkyld igen..
Men låg hemma både igår och idag så det hjälpte rätt mkt, har inte blivit sämre, så de e ju bra..



Jag har förresten börjat kolla på nya 90210.. laddat ner o kollat på 11 avsnitt..
Det nya borde komma ut idag? Hmm, vad vet jag.. jaja, jag gillart iaf.
Sen idag har jag även börjat kolla på 'Paris Hilton - My new BFF'.. hahah det är skratt retande.
TTYN.. haha usch jag ogillar henne starkt.





Förresten, mamma o jag lyckades!!! Vi ska köpa en platt tv :D Wohoooo!
Gissa om vi e nå lyckliga nu?!

Kommentar:
Postat av: N

inge mer DHW? :D



Puss!

2008-11-30 @ 02:46:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0