Lägenhetskollning och FestF?

Va ju o hälsade på i Towa o Tj's nya lägenhet igår.. Den va sjukt fin..
Mycket mycket större än vad jag förväntat mig.. Så dom kommer nog trivas superbra..
Plus att Melvin (katten) är hemma nu också.. Han hade blivit jättetor!


Från det ena till det andra.. Det är ju fredag! Woho!
Så vad händer ikväll? Det vet jag dock inte riktigt än..
Men det börjas iaf hemma hos Ida, med henne, Hatef och Nisseman..
Sen får vi väl se vart kvällen bär oss..


Men nu ska jag springa ut och möta denna vackra varelse..(den till höger alltså)

Kommentar:
Postat av: ola

Åh du måste vara överlyclig för att ha en så vacker vän som mig. Det är inte alla som har chans på de!

2008-11-22 @ 21:11:39
URL: http://aijdaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0