John Blund är icke min vän.

Egentligen har jag hur mkt som helst att skriva om.. Men jag orkar inte. Det får bli senare i veckan..

För nu är jag dö trött.. Jag har inte jobbat nånting i november förrän nu..
Idag jobbade jag öppning.. Så jag började kl 9.
Helvetes jävlar vad jobbigt det va o gå upp så tidigt.. Gick upp kvart i 8!
Det har jag inte gjort på typ ett halvår.. Sen jag gick i skolan alltså..
Och det hjälpte ju inte att jag sov cirkus 0 timmar inatt.. Jag släckte allt o försökte sova när klockan va halv 2..
Men icke! Den gubben gick inte.. Jag kanske lyckades sova i 20 min totalt..
Var t.o.m vaken när klockan ringde o började nästan gråta för jag va så jävla trött..
Det kan ju va det värsta.. när man verkligen är dödstrött fast inte kan sova.

Iallefall.. Träffade Cam på en fika efter jobbet.. Hon är verkligen hemma nu.
Så nu har jag iaf en vän mindre att sakna..
Om typ en timme ska jag försöka bege mig hem till Towsi o mysa lite där.
Ska jobba imorrn med.. Men då börjar jag 11, tack o lov.. det är nog jobbigt det.

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0