Ett kärt återseende.

Fick ett sms av Camillo inatt.. Hon ville att jag skulle ringa upp..
Vilket jag naturligtvis gjorde, då berättade hon att hon satt på bussen påväg hem från Norge..
Matilda fyller 18 idag så hon åkte alltså hem för att överraska henne..

Anyways.. åkte hem till Cam en snabbis idag, kändes jätte konstigt..
Jag menar ni har vart borta i mer än en månad nu kompisar..
Anyhow, hon skulle höra av sig imorrn, så det blir nog en fika eller nåt..



Hallå, det va typ 1 månad o 2 veckor sen ni åkte hörrni..
Det är värt några bilder tycker jag...








Ni är sjuhuukt saknade.. Men snart är det jul ;) Man måste tänka positivt

Förresten, pallra er hem o vila med mig lite.. Det är inte så roligt att vila själv.. =/
 

Kommentar:
Postat av: amadeus

å jag saknar dig min væn :) men snart ses!

2008-11-16 @ 12:16:37
URL: http://amandaochcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0