Den onda cirkeln

Bloggen har liksom hamnat på hyllan dom senaste dagarna..
Men jag börjar komma in i en sånhär meningslös period igen..
Iome att jag inte jobbar nåt längre så e jag vaken till typ 4 på nätterna o kollar film eller liknande..
Sen på dagarna så vaknar jag väl vid 3 tiden.. men går liksom inte upp.. För det känns bara meningslöst..
Vad ska jag göra uppe? Jag har ingenting att göra, så då kan jag lika gärna ligga kvar..

Sen går jag väl upp o käkar middag vid 6 tiden.. Om jag har en hyffsad dag så går jag väl ut o träffar nån kanske,
annars går jag direkt tillbaka o lägger mig i soffan igen efter middagen..

Jag vet att det är bara jag själv som kan göra nåt åt detta.. Men jag har sån ångest..
Sån jävla framtidsångest så det finns inte.. & det har gått så långt att jag blivit handlingsförlamad..
Jag kan inte göra nånting.. Jag kan inte söka ett nytt jobb för då förstörs dom andra planerna..
Jag kan inte gå utan jobb heller för då har jag ju inte råd att göra nånting..
Allting har blivit som en ond cirkel igen.. Och jag hatar det.

Kommentar:
Postat av: Anonym

men ta tag i dig sjælv och kom till norge då! packa væskan o kom hit før faaan!

2008-11-12 @ 09:15:10
Postat av: Felice

Hehe, det är varmare i Barcelona :)

Kom hit :)

2008-11-12 @ 19:09:39
URL: http://feliceforsstrom.blogg.se/
Postat av: N

Nu när du inte är telefonlös kan du alltid slå en signal, jag har alltid idel öron gumman!



Keep on fighting!



Kinesiskt ordspråks bonus: Den allra vackraste blomman är den blomman som blommar sist!



Puss

2008-11-13 @ 00:21:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0