Att dela med sig av sina mindre stolta stunder

För att bloggen inte ska bli allt för meddragen i den onda cirkeln..
så kan jag väl dela med mig av helgen som varit..

I fredags planerade vi att vi skulle ha en nykter kväll,
just för att vi skulle va fit for fight till på lördagen då Hengameh fyllde år..
Det gick ju sådär om jag får säga det själv.. Jag, Ida o Hatef gick till Snow white för att ta en öl..

  

Det gick ju också sådär om jag får säga det själv.. Vet inte alls hur många öl det blev,
men sen när dom stängde så kunde vi ju inte bara gå hem o sova heller?!
Så gissa vart våra rangliga ben förde oss? -JO juste, sportsbar..

Lördagen va vi ju då inte så pigga överhuvudtaget.. Men Hengameh skulle ju firas,
så det va bara att bita ihop o bege sig dit o börja förbereda med tårta o bål o grejer..
Kvällen blev mkt trevlig må jag säga, och meningen var att det skulle bli en utgång i stan på det..
Meeeen, så pigga va dock inte jag o Ida, så vi, Nisseman & Hatef bestämde oss för att stanna kvar..
Men sen sisodär vid 1 tiden tog ölen slut.. Så då va vi ju tvungna o gå nånstans..
Tommys va stängt o Kinakejsarn full, så vad finns kvar? Jo wohooo, Sportsbar.
Helvete. Men observera att vi gick dit endast för att ölen tog slut! Faktiskt!


Så jag är då mindre stolt över helgen.. Sb gånger 2 är så inte okej.

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0