Var är min snusnäsduk?

Spårlöst försvunnen iaf..
Ingen skola idag, skiva ikväll, blev ingen peruk, lite ledsamt men men.

Ska in till andreas innan o föra lite där..
Det som är så sjukt trist är att min kamera e paj..
Och det som är ännu tristare är att jag inte kan låna pappas..
För jag  super bort allting, pengar, visakort, kameror you name it.. jag tappar bort allt.
då vågar man inte låna något, det är för riskabelt..


Ska kila ner till centrum snart, måste köpa nytt solpuder, för mitt slängde jag så vackert i golvet imorse..
och kanske köper nåt annat smått o gott med..

Ska bli riktigt kul på skivan, lär nog bli den bästa.. Känner mig dock lite hängig nu,
men de löser nog sig om ett tag..
It's not supposed to hurt this way..

Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0