Vad hände med paddlingen?

Hade betygsnack med syon idag..
Jag skulle få ett mvg i slutbetyg i mediekommunikation B, ja jävlar vad lycklig jag har varit för det..
Men idag när jag fick kopian på mitt betyg så stog de "G". Jisses.. Lite irriterande må jag säga..
Snackade med Roffeman (min mentor) om det, men han e så stört snurrig..
Undrar hur han kommer lösa det, OM han kommer lösa det.. Naae han lär ju glömma bort de..

Men iaf..
åkte sedan hem till Jess för vi skulle på promenixa i våra studentskor bara för å kolla hur de gick..
Gick helt ok för min del, men stackars Jess har haft fel på vänster fot ända sen hon föddes :P haha


Sen bar det ner till Åkersberga igen för en fika på snövit.. Slutade med lite öl ist..
Men vad gör man inte?
"Jag skulle spela poker, men de blir inställt så nu vet jag inte vad jag ska göra av mina 2000 kr..... Vill ni ha öl?"


Well well... vad ska man göra? sova kanske?
Packa ännu mer imorrn, jag flyttar verkligen snart!
Sedan är det Elin&Lindas studentmottagning som gäller minsann..


Kommentar:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0